Show simple item record

AuthorPopa, Grigore T. (1892-1948)
Modified Date2022-02-21T11:18:56Z
Available Since Date2022-02-21T11:18:56Z
Issue Date1936
URIhttps://dspace.bcu-iasi.ro/handle/123456789/44579
DescriptionAutorul analizează motivele pentru care învăţământul este atât de slab valorizat în România, identificând, ca primă cauză, însăşi poziţia statului, ce pare dornic să se degreveze de un sector care presupune doar cheltuieli, trecându-l fie în responsabilitatea administraţiilor locale, fie a mediului privat, după model anglo-saxon. O a doua cauză este dată de imaginea inferioară a învăţământului în raport cu armata sau magistratura – beneficiare ale unui statut privilegiat -, factorii decizionali neconsiderând educaţia sau cultura importante în organizarea statului. A treia cauza amintită de Gr.T. Popa este legată de politizarea învăţământului.
PublisherInstitutul de Arte Grafice „Brawo”
SubjectEducaţie--Finanţe--România--1936
SubjectEducaţie şi stat--România--1936
SubjectCadre didactice--Salarii--România--1936
SubjectCadre didactice--Activitate politică--România--1936
SubjectÎnvăţământ--România--1936
SubjectIntelectuali şi politică--România--1936
TitleFrămîntările corpului didactic
Title AlternativeFrământările corpului didactic
TypeArticle


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record